Практична робота № 7
1.Знайдіть імена римських богів, відповідно до їх занять і заповніть пропуски в таблиці.
Імена богів
|
«Професія»
|
|
Бог війни
|
|
Бог грому і блискавки
|
|
Бог вина
|
|
Богиня краси та кохання
|
|
Бог ковалів та ремісників
|
|
Бог торгівлі
|
|
Богиня місяця та полювання
|
|
Богиня землеробства
|
|
Бог підземного царства
|
2. На основі розповіді вчителя заповніть табличку
Особливості
сімейних відносин римлян
|
-
-
-
-
-
|
Навчання дітей
|
-
-
-
-
-
-
|
Становище
жінок у Римі.
|
-
-
-
|
Побут римлян
|
-
-
-
|
Житло римлян
|
-
-
-
|
Меблі
|
-
-
-
|
Одяг
|
-
-
|
Іжа
|
-
-
-
-
|
ВІТАЮ!!!!!! Працюємо разом! ПЕРЕД ВИКОНАННЯМ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ " СУСПІЛЬНЕ, ГОСПОДАРСЬКЕ ТА ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ В АНТИЧНИХ ПОЛІСАХ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ" попрацюйте з картою !!! Практичне заняття №_____ За темою
«Господарське, суспільне та духовне життя в античних полісах на території України».
1. Стисла характеристика полісів на території України:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________Сільське господарство:___________________________________________________________
Промисли:_______________________________________________________________________
Ремесло:_________________________________________________________________________
Торгівля: _______________________________________________________________________
2. Опишіть, використовуючи текст підручника С. 194, особливості здобуття освіти у грецьких містах – полісах Північного Причорномор’я. Чи схожа ця система виховання на нашу сучасну.Якщо так то , чим? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Користуючись підручником (С.192) наведіть свідчення того, що життя грецьких полісів Північного Причорномор’я було подібним до життя материкової Греції. ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Опрацюйте документ с. 193 за запитаннями. 1) Які території управлялися Херсонесом? 2) Яким був суспільний устрій Херсонеса? 3) Про які права та обов’язки громадян поліса йдеться в цьому уривку? 4) Що можна дізнатися із джерела про релігійне життя мешканців? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
17. Напишіть невеликий твір – роздум «Як жилося переселенцям з Греції на берегах Гостинного моря (Чорного моря)» за планом.
1) Причини переселення грецьких родин у Північне Причорномор’я.
2) Небезпечна подорож до невідомої країни.
3) Господарське життя та побут переселенців. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Давайте, з допомогою інтерактивної вправи, пригадаємо основні події греко- перських воєн.
Немає коментарів:
Дописати коментар