6-й клас


Практична робота № 7

1.Знайдіть імена римських богів, відповідно до їх занять і заповніть пропуски в таблиці.

Імена богів
«Професія»

Бог війни

Бог грому і блискавки

Бог вина

Богиня краси та кохання

Бог ковалів та ремісників

Бог торгівлі

Богиня місяця та полювання

Богиня землеробства

Бог підземного царства

2. На основі розповіді вчителя заповніть табличку
Особливості сімейних відносин римлян
-
-
-
-
-

Навчання дітей
-
-
-
-
-
-

Становище жінок у Римі.
-
-
-
Побут римлян
-
-
-

Житло римлян
-
-
-

Меблі
-
-
-

Одяг

-
-
Іжа
-
-
-
-

ВІТАЮ!!!!!! Працюємо разом! ПЕРЕД ВИКОНАННЯМ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ " СУСПІЛЬНЕ, ГОСПОДАРСЬКЕ ТА ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ В АНТИЧНИХ ПОЛІСАХ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ" попрацюйте з картою !!! Практичне заняття №_____ За темою
  «Господарське, суспільне та духовне життя в античних полісах на території України».        
  1. Стисла характеристика полісів на території України:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 Сільське господарство:___________________________________________________________
 Промисли:_______________________________________________________________________
 Ремесло:_________________________________________________________________________
 Торгівля: _______________________________________________________________________
 2. Опишіть, використовуючи текст підручника С. 194, особливості здобуття освіти у грецьких містах – полісах Північного Причорномор’я. Чи схожа ця система виховання на нашу сучасну.Якщо так то , чим? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Користуючись підручником (С.192) наведіть свідчення того, що життя грецьких полісів Північного Причорномор’я було подібним до життя материкової Греції. ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 4. Опрацюйте документ  с. 193 за запитаннями. 1) Які території управлялися Херсонесом? 2) Яким був суспільний устрій Херсонеса? 3) Про які права та обов’язки громадян поліса йдеться в цьому уривку? 4) Що можна дізнатися із джерела про релігійне життя мешканців? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
17. Напишіть невеликий твір – роздум «Як жилося переселенцям з Греції на берегах Гостинного моря (Чорного моря)» за планом. 
1) Причини переселення грецьких родин у Північне Причорномор’я.
 2) Небезпечна подорож до невідомої країни. 
3) Господарське життя та побут переселенців. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Давайте, з допомогою інтерактивної вправи, пригадаємо основні події греко- перських воєн.

Немає коментарів:

Дописати коментар