5 клас

Дорогі п'ятикласники!!! 
Вітаю вас з переходом до основної щколи.....Сподіваюсь, цей рік буде для вас продуктивним, бататим на нові знання, позитивні емоції і успіхи в навчанні.
Ви почали  вивчати новий предмет- "Вступ до історії", який дасть вам  початкове розуміння  причин та наслідків  історичних подій та явищ, історичної термінології, роботи з історичними джерелами. Ви  будете пізнавати ази історичної науки, працювати з хронологічними задачами та проводити перші історичні дослідження.....
 Сподіваюсь, що мій блог допоможе Вам щиро полюбити історію нашої Батьківщини, розлядати її в контексті історії цілого світу, як невід'ємну складову та знаходити  відповіді на важливі життєві питання. Успіхів вам, мої дорогі діти!!!

 Учні, виконайте  практичну роботу, 
створивши на аркуші А4
паспорт досліджуваної пам’ятки села на вибір (  фото внизу  1 , 2 , 3 ). 
Зразок:

Зображення історичної пам’ятки
Найменування історичної пам’ятки

Фото
1.      Вид пам’ятки .
2.      Дата створення пам’ятки.
3.      Місцезнаходження пам’ятки.
4.      Історичні дані про об’єкт
-          З якими історичними подіями пов’язана пам’ятка;
-          З якими історичними постаттями пов’язана пам’ятка.
5.      Відомості про стан збереження пам’ятки.
6.      Відомості про сучасний стан пам’ятки.
7.      Цікаві історії, пов’язані з пам’яткою.






  Відео до уроку: " Україна в часи революцій" 




Повторення. Виконайте інтерактивну вправу.






https://youtu.be/kd8FvqaKbjY




 Історичні персоналїї






 Перевірте свої знання

 «КИЇВСЬКА РУСЬ»

1) 32,27,46,41,11.
2) 23,21,72,32,14,11.
3) 51,11,31,22,72,32.
4) 82,32,13,41,32,72,22.
5) 22.14.23.43.
6) 15,16,43,16,31,27,84,13,22.
7) 37,13,48,63,23,35,72,11,31.
8) 12,11,63,22,25.
9) 72,46,31,23,13.
10) 62,22,42,31.


«КОЗАЦЬКА СЛАВА»

1) 12,73,31,43,37,62.
2) 21,37,72,11,31,11.
3) 44,11,34,23,13,11,43,22.
4) 41,23,63,22,13.
5) 26,32,12,11,62.
6) 62,11,83,11.
7) 35,32,34,26,32.
8) 21,32,41,73,31.
9) 28,11,12,16,33,11.
10) 35,32,34.
11) 62,27,61,25,13,32,15,22.
12) 12,11,25,51,11.

КЛЮЧ ДО КРИПТОГРАМИ






1

2

3

4

5

6

7

8

1


А

Б

В

Г

Д

Е

Э

Ж

2


З

И

І
    
      Ї

Й

К

Л

М

3


Н

О

П

Р

С

Т

У

Ф

4


Х

Ц

Ч

Ш

Щ

Ь

Ю

Я

          Літери визначаються за допомогою таблиці (ключ до криптограми). Наприклад ,число «24». Знаходимо цифру «2» у верхньому рядку таблиці і рухаємось униз до перетину з рядком , який починається з цифри «4». Отримуємо літеру «Ц». Але це на так просто, наприклад, число «24» - це може бути літера «Ц» та «Ї». Треба бути дуже уважним і все перевіряти.



  



       iframe src="https://learningapps.org/watch?app=1117256" style="border:0px;width:100%;height:500px" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
!
                       

До уроку "Речові джерела. Їх види"

èЗаповніть таблицю.
Історичні  джерела
Усні
Писемні
Речові



1) Яка на вашу думку важливість речових джерел?2) Чи знаходили ви чи ваші близькі люди речі з минулого?
 




  
                                         Виконайте впаву і знатимете, хто з князів був язичником, а хто був християнином? Успіху! ХРОНОЛОГІЧНІ ЗАДАЧІ
                    (до уроку: "Календарний та історичний час")
              
   Задачі на встановлення   віддаленості події від сьогодення.
1.      Обчисліть, скільки років минуло від хрещення Київської Русі у 988 році до сьогодення?
2.      Обчисліть, скільки років минуло від коронації Данила Галицького у 1253 році до сьогодення?
3.      Обчисліть, скільки років минуло від початку визвольної війни українського народу під проводом Б. Хмельницького у 1648 році до сьогодення?

Задачі на встановленнядати події за її віддаленістю від іншої події
1.      Видатний український історик Михайло Грушевський народився у 1866 році. У якому році відзначали 150-річчя від дня його народження?

2. У 1632 році була утворена Києво-Могилянська колегія. У якому році будуть відзначати 500-річчя з дня заснування Києво-Могилянської колегії?


Немає коментарів:

Дописати коментар